IMPLANT NALTREXONE

Implant Naltrexone jest specyfikiem, stosowanym głównie do leczenia uzależnienia od alkoholu lub opioidów. Zalecane jest, aby osoba, borykająca się z nałogiem alkoholowym, po zakończeniu procesu detoksykacji swojego organizmu, poddała się implantacji leku Naltrexone. W naszej placówce medycznej Alko – Implant, stosuje się wyłącznie oryginalny lek, który wszywany jest podskórnie. Implant Naltrexone jest aktywny w ciągu 12-24h od jego wszczepienia i utrzymuje się przez okres do 6 miesięcy. Stosowanie farmakoterapii przy pomocy Naltrexone, jest powszechną i skuteczną metodą w walce z chorobą alkoholową. Lek ten jest powszechnie rekomendowany przez wielu specjalistów z zakresu terapii uzależnień od napojów wysokoprocentowych. Naltrexone został stworzony w 1965 roku i dopuszczony do użytku medycznego w Stanach Zjednoczonych w 1984 roku. Zaimplantowania wszywki tego leku, nie zaleca się osobom z skrajną niewydolnością wątroby i zaawansowaną chorobą wieńcową.

Naltrexone można stosować, zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn

IMPLANT NALTREXONE – SKUTECZNA POMOC W WALCE Z CHOROBĄ ALKOHOLOWĄ

Zastosowanie implantu Naltrexone w terapii alkoholowej, pozwala na wyeliminowanie potrzeby spożywania napojów wyskokowych, wskutek całkowitego zablokowania przekształcania się aldehydu octowego w kwas octowy. Dzięki temu, implant Naltrexone, połączony z jakąkolwiek dawką alkoholu, wywołuje bardzo nieprzyjemne skutki, głównie w postaci bólów, zawrotów głowy, nudności, wymiotów, kołatania serca, przyspieszonego tętna oraz zaczerwieniania skóry. Lek działa na zasadzie metody awersyjnej, która wywołuje wstręt do napojów wysokoprocentowych i pomaga pacjentowi w utrzymaniu stanu abstynencji. Implant oryginalnego leku o nazwie Naltrexone, zostaje wprowadzony podskórnie w znieczuleniu miejscowym. Skuteczność działania Naltrexone, potwierdzono w wielu testach, które odbywały się z wykorzystaniem wyżej wymienionego leku oraz placebo. Naltrexone można stosować, zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn.

NALTREXONE – SKUTECZNA BROŃ W WALCE Z ALKOHOLIZMEM

Implantacja leku Naltrexone pomaga w zachowaniu wstrzemięźliwości od napojów wyskokowych, bez ryzyka pojawiania się incydentów alkoholowych, szczególnie w czasie przebywania w towarzystwie osób, spożywających trunki wyskokowe. Implant, który tkwi w ciele pacjenta, działa przez 24 godziny na dobę, dlatego też nie ma potrzeby pamiętania o regularnym przyjmowaniu kolejnych dawek leku w postaci tabletek. Nie ma również ryzyka pominięcia dawki lub celowej rezygnacji z kontynuowania farmakoterapii. Naltrexone jest dopuszczony do używania lekiem przez Ministerstwo Zdrowia i całkowicie obojętny dla organizmu pacjenta. Nie wchodzi w reakcje z żadnymi, innymi lekami. Ponadto, jego działanie aktywizuje się tylko wówczas, gdy do organizmu danej osoby zostanie wprowadzona, nawet minimalna dawka alkoholu. Nieprzyjemne doznania pojawiają się bardzo szybko, od momentu spożycia pierwszej dawki napojów wyskokowych i utrzymują się zazwyczaj od kilku do nawet kilkunastu godzin. Osoba odczuwa wówczas bardzo nasilone skutki zatrucia alkoholowego, które popularnie zwane są „kacem”. Implantację Naltrexone można powtarzać, co pozwala na całkowite pozbycie się nałogu alkoholowego.